گلخونه ی کوچک من
گلخونه ی کوچک من

گلخونه ی کوچک من

لیلیوم های من

سلام دوستان چند وقت نبودم مادربزرگم فوت کرد درگیر مراسم بودیم 

تو این مدت لیلیوم های زیبام شکوفا شدند بلاخره بعد از اون همه تلاش مکفق شدم گلدهیشونو به بهار موکول کنم پاییز که کاشتمشون فروشنده گفت باید بکاری و جای گرمی قرار بدی نیاز سرماییشون رفع شده و این حرفا چون مکانشو نداشتم پیازهارو کاشتم و جای تاریک و خنکی قرار دادم که دماش زیر صفر نمیرفت بلاخره اون زمستون تموم شد و لیلوم هام رشد کردن و الانم به گل نشستن 



شمعدانی پیچ

سلام دوستان فردا تولدم و همچنین سالگرد ازدواجمونه فک نکنم فرصتشو داشته باشم که پست بزارم  عکس دوتا شمعدونی پیچمو که قبلا خریده بودمو میزارم بلاخره گلاشون شکوفا شد 

جدیدا علاقه ی خاصی به شمعدونیا مخصوصا شمعدونی پیچ پیدا کردم دلم میخواد همه رنگشو داشته باشم


شمعدونی پیچ قرمز که خیلی خوشرنگه

اینم شمعدونی پیچ بنفش تیره که خیلی خاصه و خوشرنگه



گل های من در بهار

سلام بر دوستان خوبم امیدوارم این روزهای بهاری بهتون خوش میگذره اولین ماه بهارم تموم شد 

گلهام هر روز شاداب تر و شاداب تر و پر گل تر میشن که اینم نشونه ی بهاره زیباست 

شمعدونی دورنگ من که قبلا عکسشو براتون گذاشته بودم این بار گل هایی با کیفیت بهتری تولید کرده دلم نیومد که نزارم


شمعدونی دورنگ من که قبلا عکسشو گذاشته بودم ولی الان شاداب تر و دور ی درمانش کامل شده ( بیماری ویروسی داشت).



 


توت فرنگی خوشگلم که داخل گل دون پرورشش دادم





مابقی در ادامه مطلب ادامه مطلب ...