گلخونه ی کوچک من
گلخونه ی کوچک من

گلخونه ی کوچک من

دزدی ادبی آیاااااااا؟؟؟

سلام دوستان چند روز پیش گفتم تو نت سرچی بزنم ببینم چه خبره که به این وبلاگ برخورد کردم

 http://golkhoneyemanf.weblug.ir/post-624739.html

ایشون زحمت میکشن و کلیه پست ها و عکس های مربوط به یه وبلاگ شخصی رو میدزدند و تو وبلاگ خودشون قرار میدن 

واقعا جای تاسف داره اخه حداقل میدزدید به تاریخ پست ها هم توجه کنید که شکوفا شدن نرگس ها مربوط به اسفند ماه میشه نه تیرماه چون نرگس ها گل های اخر زمستون هستند که نوید از فرارسیدن بهار میدن نه اینکه تیرماه شکوفا بشن 

اینا چطور میتون به خودشون اجازه بدن که به راحتی پست های یه نفرو بدزدند 

 

دوستان برای خواندن مطالب و پست های جدید به اینستاگرام من بپیوندید به خاطر راحتی کار با اینستاگرام و عدم سواستفاده گزینه خوبیه و تند تند میشه پست گذاشت وبلاگ وقت ادم میگیره با کلی خبر جدید در خدمت شما هستم خیلی دوستتون دارم  منتظر نظراتتون تو اینستاگرامم هستم 

Pari69.z :user

  عنوان Golkhoneyeman


نظرات 1 + ارسال نظر
آرشید دوشنبه 30 آذر 1394 ساعت 02:58 http://arshidart.blog.ir/

سلام
متاسفانه امانتداری در اکثر زمینه ها کمرنگ شده

بله متاسفانه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.