گلخونه ی کوچک من
گلخونه ی کوچک من

گلخونه ی کوچک من

گل های من در بهار

سلام بر دوستان خوبم امیدوارم این روزهای بهاری بهتون خوش میگذره اولین ماه بهارم تموم شد 

گلهام هر روز شاداب تر و شاداب تر و پر گل تر میشن که اینم نشونه ی بهاره زیباست 

شمعدونی دورنگ من که قبلا عکسشو براتون گذاشته بودم این بار گل هایی با کیفیت بهتری تولید کرده دلم نیومد که نزارم


شمعدونی دورنگ من که قبلا عکسشو گذاشته بودم ولی الان شاداب تر و دور ی درمانش کامل شده ( بیماری ویروسی داشت).



 


توت فرنگی خوشگلم که داخل گل دون پرورشش دادم





مابقی در ادامه مطلبشمعدونی اژدرم که به تازگی خریدمو عکسشم قرار دادم بعد یه مدت متوجه چیزی جالبی شدم که کنار این گلم یه اژدر صورتیم کاشته شده 





 اینم شمعدونی پیچمه که قبلا عکسشو گذاشتم ولی چون واضح نبود یه نمونه واضح ترشو میزارم






نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.