گلخونه ی کوچک من
گلخونه ی کوچک من

گلخونه ی کوچک من

گل ناز یخی من

سلام بر دوستداران گل و گیاه ؛)
اسم من پریسا فارغ التحصیل رشته ی گیاه پزشکی هستم به خاطر علاقه ی زیادم به گل و گیاه و جانداران دوست داشتم وبلاگی در این راستا ایجاد کنم و به معرفی گلهای گلخانم بپردازم 
تو این وبلاگ تصمیم دارم گلهای که میخرم یا تو خونه ازش نگه داری میکنم براتون معرفی کنم و توضیح مختصری درباره ی نحوه ی نگه داری انها که حاصل تجربیات خودم و دوستان بوده دراختیار شما قرار بدم خوشحال میشم که نظراتتونو برام بفرستید.
  



گل ناز من این اولین گلی بود که وارد زندگی مشترکمون شد پس به خاطر همین اولین گلمو گل ناز انتخاب کردم تو دق دقه های خرید جهزیه و چیدمان خونم بودم که من و مامانم این گل زیبارو تو گلفروشی سر کوچون دیدیم با یک نگاه عاشقش شدم و سریع خریدمش البته مامانم زحمتشو کشید :) 
گل ناز 
از گلهای افتاب دوسته و اویزی می باشد جلو ی افتاب گل های صورتی یا سرخی می ده این گل نباید در جای تاریک و در سایه ی کامل نگه داری شود در اینجور مکانها ساقه ها از ته لهیده می شوند و خراب می گردند و کاملا بوتتون از بین بره اگه سر گلدونتون چنین بلایی سرش اومد ساقه های گندیده و لهیده رو از ساقه های سالم جدا کنید و گلدون رو به مکان نورگیر منتقل دهید ابیاری منظم نیاز دارد ابیاری بعد از خشک شدن سطح خاک گلدان انجام میگیرد. 


نظرات 1 + ارسال نظر
خانه گل سرخ دوشنبه 4 اسفند 1393 ساعت 15:45 http://khanerose.persianblog.ir

دیدن وبلاگتون برام لذت بخش بود موفق باشید
در ضمن ازدواجتون هم تبریک میگم

ممنون عزیزم خیلی خوشحال شدم که بهم سر زدی بازم بیا

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.