گلخونه ی کوچک من
گلخونه ی کوچک من

گلخونه ی کوچک من

تعدادی از شمعدونی های من

سلام بر دوستان امروز میخوام شمعدانی هلندی هامو براتون معرفی کنم قبل از س بزارم توضیح مختصری درباره این گل زیبا میکنم


گل شمعدانی از گلهای آفتاب دوست هستش در موقع گلدهی به 6 ساعت آفتاب مستقیم نیاز داره آفتاب صبح براش خوشاینده ابیاری بهتراست بعد از خشک شدن سطح گلدان انجام شود توجه کنید خاکش زهکشی خوبی داشته باشد مکان افتابی و پرنور برای گلدهی گیاه لازم است و در مکان تاریک و کم نور برگ ها زرد ،گلها و برگها می ریزد و همچنین ابیاری بیش از حد و کم چنین علایمی دارد پس بهتر است ابیاری منظمی داشته باشند.

روش تکثیر بذر یا قلمه که در پست های بدی نحوه ی انجامشو براتون توضیح میدم


شمعدانی رنگ های قرمز و صورتی هم دارم حیف که عکس دوران گلدهی شون موجود نیست هر موقع غنچه هاشون شکوفا شد عکس اونارو هم میزارم

البته این عکسا مربوط به مهرماه میشه 




عکس شمعدونیام درحال گذروندن زمستون البته خیلی از اونا غنچه دارن و منم مجبور شدم کودیاریشونو شروع کنم 


نظرات 1 + ارسال نظر
خانه گل سرخ دوشنبه 4 اسفند 1393 ساعت 15:40 http://khanerose.persianblog.ir

شمعدونیاتون هم خوشگلند و هم سرحال و شاداب

ممتون به پای شمعدونی های شما نمیرسه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.